Thursday, June 2, 2011

takziah buat Kak Ema Sekeluarga.


hari ini,
mungkin ada yang datang, mungkin ada yang pergi.

mungkin ada yang baru mencelik mata,
dan ada pula yang menutup mata.


berita yang baru aku dpt tadi,
ayah kepada senior roomate sem lepas,
telah kembali ke rahmatullah pada selasa lepas.

Kak Ema, kakak senior yang sangat baik,
in fact kakak bilik aku sem lepas *aku sorg junior* sgt happening!
cant get any better than that, i guess.

hopefully Kak Ema tabah dan kuat menempuhi ujian yang Allah berikan kepada dia dan keluarga.
takziah dari Yan & Family.

Doakan untuk arwah semoga roh arwah dicucuri dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman di sisi Allah SWT.

Amin.
Al-fatihah.


ps : bila mendengar tentang kematian, aku semakin takut. kdg kdg aku terfikir, sudah ke aku bersiap sedia menghadapi kematian yg pasti akan berlaku?


No comments:

Post a Comment