Saturday, May 12, 2012

The Ladyy Sisters bankrupt!



Assalamualaikum.


As some of the 'readers' or the 'silent readers' which I knw less than 10 people pun baca, HAHA.
But as some of them know, actually I am the owner and founder of The Ladyy Sisters.


The Ladyy Sisters apa?
Okayyy jangan menyedihkan sangat tolong? Hihi.
Click 'ONLINE BOUTIQUE' ataih tu pelis? HAHA.


Cemni, past few days ni, kita dah start buat MASSIVE CLEARANCE SALE for DSLR and Domo Pendrive. Before ni memang kalau clearance sale Jubah, skirt, bag tu standard la sebab habiskan stock stock ...


But ..


The thing is kita buat MASSIVE CLEARANCE SALE for pendrive okay! HAAA. Why?!




I'm going to STOP doing my online business for a mean time, bukan lah bankrupt as mention kt title tu, gimik je, hehe. But whyyyyyyyyyyyyyyyyy?
Cause I found another business opportunity yang sangat sangat bagus! Apa dia?


True - true .. it's
HERBALIFE




Kenapa kita cakap bagus? Oh, first of all memang pasal health, cause my health dah improve sangat. Kita sangat suka this product after migrain kita dah tak attack lagi. Syukur Alhamdulillah.


And for your information this product boleh membantu kita untuk menaikkan berat, menurunkan berat, improve skin problem, improve health, improve energy and for those yang nak earn extra income pun boleh!


Bukti? Here are some testimony! Enjoy!






Lose Weight





Abg Bob. Bigger loser nih, famous amos! Tengok lepas kuruihh hemsennn kan kan? :D hihi


Got the chance to meet him personally kat Fat2Fit Club milik dia di Shah Alam.
Sgt friendly, ni time dia share sket sket pasal dia ;)



credit to : Armand Anaqi

Caption of her photo
THIS IS WHEN THE PRICE BECOME PRICELESS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"anda inspirasi saya untuk saya menginspirasi mereka"
insya Allah sehingga ke akhirnya..
2 Jan 2012 = 107.9kg
now(date of this pict 21 April 2012) = 80kg



AMAZINGGGG KAN?





Pregnant, Improve Skin.




Okayyy, jujuq habehhh aku STALK dia few weeks,
then baru aku decided untuk join herbalife!

Siapa dia? GILA TAK KENAL NIH,

See See! Berubah gila kan? And plus she's just 23 and dah ada monthly income almost RM100k,
dia la yg aku cakap kat first post pasal herbalife tu, HERE!



Improve Health


*credit - diambil dari blog HatiCikGadis

Okayyy, kan dah cakap siang siang di subuh hari yang HERBALIFE ni bukan sahaja menurunkan berat, menambahkan berat, improve skin, improve tenaga tetapi juga IMPROVE HEALTH!

Macam aku juga, aku dah Alhamdulillah dah tak kene attack migrain and pening macam selalu. Syukur Alhamdulillah, semua dengan izin Allah jugak kan :)




Selepas kita sendiri dah guna and dah rasa keberkesanan produk, lagi lah kita rasa macam insyaAllah pilihan kita tepat. Kita tinggalkan semua bisnes *slowly* then kita akan focus untuk HERBALIFE. Kita nak juga contribute kat orang ramai dgn share this good product plus nak contribute to my family especially my mother yang banyak bersusah payah. InsyaAllah dengan izin Allah.


Mungkin ramai yang kondem aku *few people so far*, tapi kalau kita nak berjaya kita kena minta tunjuk ajar, pengalaman dan tips dari ORANG YANG BERJAYA DAN BERPENGALAMAN daripada orang yang hanya tahu berkata tanpa pengalaman. Salah satu yang aku terima 'boleh ah dia kaya, kita ni ape ade, bende bende cemni orang ada duit boleh la'. OKAYYYY, The Ladyy Sisters wujud pun bukan terus mcm tu, bukan ada 10,000 likes terus okayy? Slow slow, semua bergantung pada niat, usaha dan doa. Aku tak tidur sangat kot nak bangunkan fanpage tu, create new business plan, think of ways to improve business aku sebab nak bantu family aku. And now, when I finally found something yang sangat bagus, yang memberi benefits yang sangat banyak, why shouldnt I try kan?

Produk mahal, tetapi satu je, adakah DUIT boleh diganti dengan NYAWA? Maaf kalau ayat saya kurang enak, tetapi ini hanya opinion saya, saya ada tengok few people yang sakit yang berhabis berpuluh malah beratus ribu untuk kos rawatan dan sebagainya. Betul sakit, ujian dan dugaan, nyawa kita semua milik Allah, tapi tak salah untuk kita 'prevent' benda tu jugak :)

InsyaAllah, sama sama kita berdoa yang terbaik untuk kita. Kalau ada sesiapa yang berminat untuk ;

- Turunkan berat badan.
- Naikkan berat badan.
- Improve skin.
- Improve tenaga.
- Improve health
- Jana pendapatan

boleh lah hubungi saya, Izyan +6012 - 3285561.


*************


Sedikit perkongsian dari saya, video yang dirakam semasa menghadiri event di Fat2Fit Club Milik Bob :) Perkongsian dari Mamy Poko (Sya) cemane dia boleh success dengan Herbalife walaupun niat asal hanya nak 'turunkan berat badan' and end up now earn around RM10k montly. She's going to be 20, not yet 20 *as she said during the event lah* :)



Venue : Fat2Fit Club, Shah Alam.
Date : 10 May 2012
Time : 8pm - 11.30pm





To see the videos, CLICK HERE







ACT NOW :)




ps ; By the way, GIVEAWAYS masih berjalan, just a simple giveaway untuk anda menang DSLR Pendrive! Click HERE.





No comments:

Post a Comment