Tuesday, August 23, 2011

abg poslaju ku


buruk sungguh perangai anak dara seorang ni,
haha.


aku pernah update status,
ada seminggu tu abang poslaju ni bederet hari-hari hantar barang rumah aku,
sampai dia rajin tegur tegur la.

aku mula-mula tak perasan yang abg poslaju tu orang yang sama hari-hari,
sbb aku selalu kua sign barang sambil tunduk sbb takut ade taik mata,
al maklum ah malam waktu bekerja, siang waktu berehat la kan.

*ehem ehem, tapi pukul 1, 2 ptg aku bgn le*

so, nak jadi cerita,
start tegur tegur tu baru la cam,
lama lama tgk rasa mcm
'EHHH COMEL HENSEM RUPANYA ABANG NIH!'

HAHAHA :D

Daripada just main hon hon,
dah start call kejut aku tidur bila ada barang poslaju sampai,
bila dia call atau time aku keluar rumah tu,
dia ckp la 'tido ek?'

*malu gila*

HAHAHA.

lepas tu tadi aku bgn lmbt,
aku pelik kenapa shawl aku tak sampai-sampai,
aku sms la 'brg poslaju saya ada tak?'

dia terus call,
dia ckp 'ni izyan ekk?'
SEE SEE! dia egt nama i,
mmg la dia tak save numb guaa enn,
ntah ntah dah ada awek atau dah ada bini,
ini sekadar 'MINAT' yeee sebab tu dia excited sgt!

HAHAHA.
tapi tapi, dia ckp td kan
"kalau ada barang saya hon takde saya kejut la tido"
tu perli ke? T_T

serious ommmeeeeyyyyy.
ter-borak kejap lah jugak dgn dia pasal tak cuti raya :)
mama ckp 'bg la dia kuih raya ckp timekasih sbb byk tlg'.

mama pun sebuk nk tengok muka abg poslaju tu,
sebab ngangah ngan gua berebut sgt, hihi.

abg tu kurus biasa biasa, muka cerah, botak tak botak aa tapi sesuai ah ngn muka lonjong dia,
tapi serious, COMEL!
dan yang pasti dia tinggi dari sayaaaa,
tu lagi buat dia nampak comel.

errr, post merepek,
boleh batal puasa tak?
haha,
KBAAAAAI


ps : angau lebihhh, puihhhh :P

No comments:

Post a Comment