Thursday, May 10, 2012

Pelamin anganku musnah



Tajuk taknak kalah kannnn! Beriye gila, NGAHAHAHA :O
Here, ade 3 updates. sekaliguhusss :D






Okay actually tadi sedang-sedang browse and click sane sini kat FB, usha news fees sekali ternampak maxi dress yang cun sangat okay! Lepas tu terus macam 'how I wish I can buy this maxi dress and pakai', siap imagine nk pakai cemane la cemgitu la kan .. huuu ...


But, Alhamdulillah, Shaytan omok omok sebelah ni kalah, I win I win.. 
Alhamdulillah temptation tu berjaya dicegah juga.


"Ya Allah, jauhkan lah perasan sesal dalam diri dan tanamkan perasaan syukur di hati."


***




Ya Allah, rindunya! Tabah kan hati aku. Berikanlah dia kegembiraan yang dia idamkan, berikanlah dia rezeki untuk menyambung pelajaran seperti yang dia impikan. Permudahkanlah segala urusan dia di dunia dan di akhirat dan berilah dia kejayaan di  dunia dan di akhirat. Semoga dia sentiasa dilindungi oleh-Mu.




Awak, saya pernah cakap .. saya berubah sebab saya 'jumpa' jawapan saya yang selama ni saya cari cari dalam diam.


Jawapan yang saya jumpa rupa-rupanya bila saya ingat balik ialah betapa besar-Nya kuasa Allah kepada mereka yang percaya kepada Dia. Sebab ini pengalaman lecturer saya sendiri yang TAK PERNAH percaya dengan perkara yang orang claimed as 'Islamic Islamic' tapi pada hakikatnya masih wujud beberapa sudut conventional. Saya belum la ke tahap dia, tapi saya cuba mane yang boleh dulu, slow slow :)


Awak, jaga diri.






***




HERBALIFE updates!


Hekhek, sekarang ni sangat gumbiraaa dengan produk ni. memang lah mahal tapi benefits dia bagi tu tak terjangkau nilainya. Bayangkan every month kekadang 2 time pegi clinic sbb pening gile, end up dapat ubat. Rugi? RUGI laa sbb satu tak dtg class, second duit pi jmpe dia.


And after makan aku dah tak migrain/pening. And aku makin bertenaga, siap TAK TIDUR KAT CLASS dah okay, siap 'penuh perhatian bagi' cume kekadang ke terborak sikit tu pun borak sbb terkejut apesal aku tak nguap2 or sms cm selalu :) hekhek.


And, dah tak tidur petang, pastu patu, muka pun dah tak berminyak bgn tdur ke seharian kene panas ke. ALHAMDULILLAH! :) Thank you Allah.



No comments:

Post a Comment